مورد عجیب فداکاری یک میلیون دلاری علیرضا بیرانوند

به گزارش وبلاگ نشر، مصاحبه تلویزیونی رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با نکات جالب توجهی همراه بود. او در این مصاحبه مجبور شد بعضی جزئیات اقتصادی مرتبط با باشگاه را شرح دهد. از خلال همین مصاحبه هم بود که رقم عجیب قرارداد یحیی گل محمدی معین شد. با این حال صحبت های رضا درویش حاوی نکات عجیبی هم بود که می توان درباره آن ها کمی بحث کرد.

مورد عجیب فداکاری یک میلیون دلاری علیرضا بیرانوند

به گزارش وبلاگ نشر، پرسپولیس در این فصل ریخت و پاش زیادی در فصل جابجایی نموده و این موضوع آن ها را در مرکز توجه ها قرار داده. شاید همین هم موجب شده تا مدیرعامل این تیم امروز مجبور به ارائه توضیحاتی گردد. گرچه بعضی قسمت هایی از این توضیحات را باور نمی نمایند.

برای نمونه رضا درویش در پاسخ به اینکه یحیی گل محمدی به خاطر قرارداد سنگین 40 میلیاردی اش از پرسپولیس کنار گذاشته نشده پاسخ جالبی می دهد. او تلویحا قرارداد 40 میلیاردی برای دو سال را تایید می نماید، ولی در ادامه می گوید که یحیی گل محمدی حاضر از است بدون دریافت مبلغی از باشگاه جدا گردد. باور این موضوع کمی سخت است که کسی از دریافت چنین مبلغ سنگینی سرباز بزند.

بعلاوه اگر دست باشگاه باز است که یحیی گل محمدی را بدون هزینه ای کنار بگذارد بازهم باورش سخت است که حاضر گردد به او سالی حدود 600 هزار دلار بدهد در حالی که با این مبلغ می تواند برترین مربی های خارجی شاغل در منطقه خلیج فارس را استخدام کند.

حرف های درویش وقتی عجیب تر می گردد که می گوید علیرضا بیرانوند برای پیوستن به پرسپولیس از یک میلیون دلار گذشته است. او در این زمینه گفت: به هر حال با بازیکنان وارد مذاکره شدیم. علیرضا بیرانوند علاقه مند و با محبت پیگیر بود. وقتی به او اعلام کردیم کاملا آماده بود که در خدمتش باشیم. پورعلی گنجی و اسماعیلی فر هم همینطور احمدی را به خدمت گرفتیم. خیلی از این بازیکنان را تیم های دیگر با اختلافی حدود 10 میلیارد می خواستند، اما این بازیکنان به خاطر پرسپولیس و طرفداران آمدند. با مبلغی کمتر از اندازه اقدام به جذب آن ها کردیم. رقم دلاری که بیرانوند از آن چشم پوشی کرد، حدود یک میلیون دلار بود. جای تشکر دارد.

باور این حرف وقتی عجیب می گردد وقتی بدانیم علیرضا بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس علیه این تیم یک شکایت حقوقی سفت و سخت را پیگیری کرد و برای رسیدن به مطالباتش تا پای محکومیت باشگاه پرسپولیس هم پیش رفت. هنوز یکسال هم از محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت بیرانوند نمی گذرد که مدیرعامل این تیم از فداکاری یک میلیون دلاری او دم می زند. یا بیرانوند در این شش ماه یک تغییر اساسی در زندگی اقتصادی اش نموده که مبلغ یک میلیون دلار برایش ارزشی ندارد یا باید در صحت حرف های درویش شک کرد!

فراموش نکنیم که همین دو هفته پیش پرسپولیسی ها وقتی درگیر جدایی رامین رضاییان بودند با ادعا هایی از این دست دست و پنجه نرم کردند. وقتی رضاییان مدعی بود برای پیوستن به پرسپولیس از مطالبات اقتصادی اش گذشته و بدون دریافت مبلغی برای باشگاه بازی نموده و مدیرعامل می گفت که شش میلیارد برای شش ماه به او پرداخت نموده است.

منبع: فرارو

به "مورد عجیب فداکاری یک میلیون دلاری علیرضا بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب فداکاری یک میلیون دلاری علیرضا بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید