شرایط سخت غول خرده فروشی دنیا در روزهای شیوع کرونا ، تست کرونای 2 کارمند اسپانیایی آمازون مثبت شد

به گزارش وبلاگ نشر، آمازون با وجود 3 مورد تایید COVID-19 بین کارمندان خود از بستن 2 انبار خود در اسپانیا خودداری نموده است. به نظر می رسد غول خرده فروشی دنیا قصد ندارد به این زودی برابر ویروس کرونا تسلیم گردد.

شرایط سخت غول خرده فروشی دنیا در روزهای شیوع کرونا ، تست کرونای 2 کارمند اسپانیایی آمازون مثبت شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه انبارداران آمازون درگیر کرونا شده اند اما آمازون در بیانیه ای گفت که ضمن پیروی از دستورالعمل های مقامات بهداشت محلی و بین المللی به کار خود ادامه خواهد داد.

نگهش به واکنش های غول های فناوری نسبت به کرونا نشان می دهد رفتار این شرکت ها تفاوتهایی اساسی با یکدیگر دارد. برای مثال بعضی شرکت ها سعی نموده اند تعداد نیروهای حضوری خود را به حداقل برسانند و بعضی دیگر نیز ساعات کاری کارمندان خود را کاهش داده اند.

اما آمازون تمایل چندانی برای تغییر شرایط ندارد. انبار سان فرناندو مستقر در حومه مادرید بیش از 3000 کارمند دارد. یکی از کارمندان این انبار گفت: انبار دارای دو نمونه ابتلا به کرونا است. انبار دوم ما نیز که خارج از بارسلونا است، یک مورد را گزارش نموده است. این منبع گفته است که مدیریت آمازون از تعطیل شدن انبارها خودداری نموده است.

اما این تصمیم آمازون برای باز نگه داشتن انبارها، اتحادیه کارگران محلی اسپانیا را عصبانی نموده است. آن ها این اقدام آمازون را غیرقانونی ارزیابی کردند. سخنگوی این اتحادیه گفت: امازون نه تنها انبارها را تعطیل ننموده است، بلکه طی روزهای اخیر چندین کارمند جدید استخدام نموده است.

اما سخنگوی آمازون گفت که این شرکت در حال ارائه پشتیبانی به کارگرانی است که در قرنطینه هستند. او در بخشی از صحبت های خود تاکید نمود: سلامتی و ایمنی کارکنان اصلی ترین نگرانی ما است. ما دستورالعمل های مقامات بهداشت و درمان محلی و بین المللی را دنبال می کنیم و یک سری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی را در مراکز خود در سراسر دنیا اجرا نموده ایم

شرکت آمازون در بیانیه ای گفت که در خانه بمانند تا از انتشار COVID-19 جلوگیری نمایند اما در خصوص انبارها شرایط متفاوت است، هنگامی که آزمون کرونای کارمندان بخش انبار مثبت می گردد طبیعتا انتظار می رود کوشش ویژه ای برای محافظت از سایر کارکنان ، تشویق به حفظ فاصله اجتماعی و تمیز کردن عمیق ابزارهای موجود انجام گردد. اما این شرکت کارمندان بیشتری را استخدام نموده است تا با سرعتی بالاتر کار کند و بتواند میزان تقاضای مصرف نمایندگان را برآورده کند.

بسیاری از شرکتهای عظیم فناوری در ایالات متحده قول حمایت اقتصادی برای کارمندان ساعتی خود را داده اند که بیمارند یا نمی توانند کار نمایند. البته آمازون قول داده است که کارکنان این شرکت نیز در صورت قرنطینه تا زمانی معین مرخصی با حقوق خواهند داشت و اخراج نمی شوند. افزون بر این، آمازون یک صندوق امدادی 25 میلیون دلاری برای رانندگان و کارگران فصلی تأسیس کرد ، که شامل کارگران انبار نیز می گردد.

منبع: انتخاب

به "شرایط سخت غول خرده فروشی دنیا در روزهای شیوع کرونا ، تست کرونای 2 کارمند اسپانیایی آمازون مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سخت غول خرده فروشی دنیا در روزهای شیوع کرونا ، تست کرونای 2 کارمند اسپانیایی آمازون مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید