ستاره لهستانی تیم والیبال زنیت: آلکنو هیچ رحم و شفقتی ندارد!

به گزارش وبلاگ نشر، بازیکن تیم والیبال زنیت کازان گفت: کار کردن با آلکنو سخت است، او هیچ رحم و شفقتی ندارد و این موضوع برای کسانی مثل من چندان آشنا نیست.

ستاره لهستانی تیم والیبال زنیت: آلکنو هیچ رحم و شفقتی ندارد!

به گزارش وبلاگ نشر، بارتوژ بدنوژ، بازیکن تیم ملی والیبال لهستان فصل گذشته مورد توجه ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم زنیت کازان نهاده شد و از این فصل پیراهن شماره 10 این تیم را بر تن می نماید.

بدنوژ در خصوص لیگ برتر روسیه گفت: تمرینات در روسیه، تفاوت زیادی با ایتالیا و لهستان ندارد. تنها تفاوت در اینجا، سیستم بازی است که بیشتر روی استفاده از توپ های بلند، تاکید دارد. در حال هماهنگی با الکساندر بوتکو (پاسور زنیت) هستیم و تمرینات در روزهای اخیر بر اساس هماهنگی مهاجمان و پاسور تیم و استفاده بیشتر از پاس های سرعتی بوده است.

راهنمایی تیم زنیت در فصل جاری باز هم بر عهده ولادیمیر آلکنو، مربی اسطوره ای روس هاست که در هر دو بخش ملی و باشگاهی به همه افتخارات ممکن رسیده است.

بدنوژ در خصوص آلکنو گفت: کار کردن با او سخت است. آلکنو، هیچ رحم و شفقتی ندارد که برای کسانی مثل من چندان آشنا نیست. خیلی وقت ها به نظر می رسد که او خیلی آرام در گوشه ای می نشیند و بازی را و تمرین را نگاه می نماید ولی وقتی عصبانی می گردد، فقط دعا می کنید که از دست شما عصبانی نشده باشد.

به گزارش وبلاگ نشر ولادیمیر آلکنو، یکی از نامزدهای راهنمایی تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ستاره لهستانی تیم والیبال زنیت: آلکنو هیچ رحم و شفقتی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره لهستانی تیم والیبال زنیت: آلکنو هیچ رحم و شفقتی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید