سامسونگ اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ را عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ نشر، شرکت سامسونگ میخواهد گوشی گلکسی A51 را با پورت لایتنینگ عرضه کند. به این ترتیب این گوشی اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که از پورت مخصوص محصولات شرکت اپل استفاده می نماید.

سامسونگ اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ را عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ نشر، گوشی هوشمند گلکسی A51 سامسونگ به گونه ای تغییر یافته که بتواند از پورت لایتنینگ استفاده کند. این پورت می تواند هم به عنوان درگاه شارژ و هم به عنوان درگاه انتقال داده برای این گوشی هوشمند اندرویدی عمل کند. شخصی که ایده تغییر گوشی گلکسی A51 برای استفاده از پورت لایتنینگ را ارائه نموده، Ken Pillonel است. پیش از این وی برای اولین بار یک پورت USB-C را در آیفون قرار داده بود.

پورت لایتنینگ پایه اصلی آیفون های اپل، آی پد ها و چندین دستگاه دیگر از محصولات شرکت اپل است. آیفون های اپل با پورت شارژ USB-C عرضه نمی شوند، اما Pillonel سال گذشته توانست یکی از این پورت ها را در مدل های آیفون قرار دهد. با یاری نوآوری استفاده از پورت لایتنینگ در گوشی های اندرویدی، پورت لایتنینگ قادر خواهد بود دستگاه اندرویدی را شارژ کند و داده های مورد احتیاج را انتقال دهد.

به تازگی، Pillonel، یک ویدیوی نمایشی کوتاه از چگونگی تبدیل Samsung Galaxy A51 به اولین گوشی هوشمند اندرویدی با پورت لایتنینگ ارائه نموده است. این متخصص فناوری نوید یک ویدیوی دقیق تر و کامل تر از این تحول را نیز داده است. ویدئوی تازه احتمالا اطلاعات بیشتری را فاش می نماید. با این که می توان گفت سودمندی این تحول بسیار کم است، اما Pillonel اصرار دارد که پس از ساخت آیفون با پورت USB-C میخواهد تعادل را در دنیا ایجاد کند.

در برترین حالت، شارژر های آیفون اپل اکنون می توانند برای شارژ گوشی هوشمند تغییر یافته سامسونگ گلکسی A51 استفاده شوند. شارژر های فوق سریع می توانند سرعت شارژ را در مقایسه با شارژ معمولی USB-C 2.0 که برای دستگاه موجود است افزایش دهند. ویدئوی دقیق Pillonel که قرار است در آینده منتشر گردد احتمالا به نشان دادن شاهکار او در منظره درست و ایجاد فرصت های تازه یاری خواهد نمود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "سامسونگ اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ را عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ را عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید