رشد 3 برابری اظهارنامه های مالیاتی

به گزارش وبلاگ نشر، منظور در جمع مسئولان استان مرکزی گفت: ارائه اظهارنامه مالیاتی و خوداظهاری عایدی ها 3 برابر افزایش داشته است.

رشد 3 برابری اظهارنامه های مالیاتی

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مسئولان استانی و بعضی مدیران وفعالان مالی بخش خصوصی برگزار گردید و در این جلسه بعضی حاضران به نمایندگی از فعالان مالی به بیان دیدگاه، نظرات و مسائل و مسائل خود پرداختند.

داود منظور، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این جلسه گفت: با دسترسی به اطلاعات مالی مودیان و ارائه داده ها و اطلاعات مالی مودیان به آن ها در فصل اظهارنامه باعث شده ارائه اظهارنامه مالیاتی و خوداظهاری عایدی ها افزایش یابد به طوری که ارائه اظهارنامه مالیاتی و خوداظهاری عایدی ها نسبت به سال گذشته 3 برابرافزایش داشته است.

منظور اضافه نمود: بسیاری از مودیان در بخش های مختلف بخصوص در بخش حقوقی و شرکت ها موجب بهبود عایدی های عمومی نسبت به سال گذشته شده است.

او افزود: ایجاد عدالت مالیاتی در بین مودیان، تشویق مودیان به ارائه شفاف اطلاعات مالی و عایدیی، برنامه ریزی برای افزایش خود اظهاری مودیان و رسیدگی به پرونده های مالیاتی بر اساس مستندات از جمله مهمترین اولویت ها برای ایجاد عدالت رویه در پرونده های مالیاتی است.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در نظام مالیاتی کشور کوشش می گردد ضمن حفظ و بهبود عایدی های عمومی کشور بگونه ای عمل گردد که مالیات هیچ گونه بازدارندگی در بخش فراوری ایجاد نکند.

وبلاگ نشر مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رشد 3 برابری اظهارنامه های مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 3 برابری اظهارنامه های مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید