خدمات دهی مناسب عامل ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان

به گزارش وبلاگ نشر، خبرنگاران/کردستان معاون عمرانی استاندار کردستان، گفت: خدمات دهی مناسب و مطلوب عامل ایجاد انگیزه، رغبت و ماندگاری بیشتر مسافران نوروزی در استان شده است.

خدمات دهی مناسب عامل ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان

شهرام ملکی در بازدید از فرایند خدمت رسانی و اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: در ایام نوروز سال جاری از تمام ظرفیت ها برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی استفاده شده است.

معاون عمرانی استاندار کردستان، اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به افزایش چشمگیر مسافران نوروزی در کردستان و با کوششی که مدیران و اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان انجام داده اند، مهمانان نوروزی از نحوه خدمات دهی و امکاناتی که در اختیار آنان قرار گرفته رضایت داشته اند.

وی اعلام کرد: افزایش اندازه ماندگاری مسافران در استان یعنی به ثمر رسیدن کوشش ها برای تبدیل کردستان از معبر به مقصد برای گردشگری است.

ملکی، یادآور شد: با نظارت مستمر در راستای رعایت مقررات و شیوه نامه های بهداشتی در کوشش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: در مقایسه با دو سال گذشته استقبال و سفر مسافران نوروزی به استان بسیار کم نظیر است.

یعقوب گویلیان، بااشاره به افزایش ضریب ماندگاری مسافران و گردشگران به نسبت سال های گذشته در استان، اعلام کرد: براساس تمهیدات اجرا شده، زمینه فعالیت بیش از پیش اماکن و تاسیسات گردشگری برای حضور مهمانان نوروزی در کردستان فراهم شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، بیان کرد: تاسیسات گردشگری کردستان از جمله هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها و واحدهای پذیرایی بین راهی و...روزانه به وسیله همکاران و کارشناسان این اداره کل به طور مستمر بازدید و رصد می گردد.

وی یادآور شد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته های مسافران و گردشگران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خدمات دهی مناسب عامل ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات دهی مناسب عامل ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید