تهران بارانی می گردد ، شروع بارش باران در 6 استان ، وزش باد شدید و گرمی هوا در سواحل خزر

به گزارش وبلاگ نشر، سازمان هواشناسی از بارش باران در نقاط مختلف کشور و افزایش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر اطلاع داد.

تهران بارانی می گردد ، شروع بارش باران در 6 استان ، وزش باد شدید و گرمی هوا در سواحل خزر

به گزارش وبلاگ نشر، سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت که امروز (22 فروردین) در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کرمانشاه، غرب کردستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز و تهران رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

گستره و شدت بارش چهارشنبه و پنج شنبه (23 و 24 فروردین) نیمه غربی کشور را فرا می گیرد و سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در این منطقه ها می گردد.

آدینه (25 فروردین) در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و منطقه های از جنوب کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

شنبه (26 فروردین) در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده رخ می دهد و در سایر منطقه ها کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

سه شنبه و چهارشنبه در استان های ساحلی دریای خزر وزش باد جنوبی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد که در دامنه ها و ارتفاعات این استان ها وزش باد، شدید خواهد بود.

چهارشنبه، شمال خلیج فارس و چهارشنبه و پنج شنبه غرب دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (23 فروردین) نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و در روز پنج شنبه (24 فروردین) ابری، در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهران بارانی می گردد ، شروع بارش باران در 6 استان ، وزش باد شدید و گرمی هوا در سواحل خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران بارانی می گردد ، شروع بارش باران در 6 استان ، وزش باد شدید و گرمی هوا در سواحل خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید