ترمینال های فرودگاه مهرآباد

به گزارش وبلاگ نشر، راهنمای پروازی ترمینال های فرودگاه مهرآباد

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بلیط هواپیما یکی از سفرهای داخلی را خریده باشید و پروازتان از فرودگاه مهرآباد انجام شود. اما بعد از خرید بلیط این سوال برایتان پیش می آید که برای سفر باید به کدام یک از 4 ترمینال فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید. مطمئنا اگر به ترمینال های فرودگاه مهرآباد و پروازهایی که از هر کدام از آن ها انجام می شوند آگاهی نداشته باشید در سردرگمی به سر خواهید برد و حتی ممکن است اگر لحظه سفر نزدیک باشد و برای رساندن خود به پرواز عجله داشته باشید اما از ترمینالی که پروازتان از آن انجام می شود آگاهی درستی نداشته باشید، پروازتان را از دست بدهید. پس بیایید یکبار برای همیشه به این مشکل خاتمه دهیم تا دفعات بعد که اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما می کنید در آرامش و اطمینان کامل سفر خود را آغاز کنید.

ترمینال های فرودگاه مهرآباد

به طور کلی فرودگاه مهرآباد 4 ترمینال دارد. ورود پروازهای داخلی به ترمینال های یک، دو و شش است و خروج پروازهای داخلی از ترمینال های یک، دو و چهار صورت می گیرد. اما ورود و خروج شما به هر یک از این ترمینال ها علاوه برمبدا و مقصد موردنظرتان به نوع ایرلاینی که با آن سفر می کنید نیز بستگی دارد. در ادامه به معرفی ترمینال های فرودگاه مهرآباد و پروازهای ورودی و خروجی ایرلاین ها به هر یک از این ترمینال های می پردازیم.

ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد

در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد امکاناتی مثل سالن عمومی، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، و غرفه کتاب در دسترس مسافران است.

ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد تمامی پروازهای خروجی هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی وارش را پوشش می دهد.

ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد

در ترمینال دو فرودگاه مهرآباد مسافران به امکاناتی مثل سالن ترانزیت، سالن عمومی، رستوران، کافی شاپ، ساندویچی، نمازخانه و غرفه کتاب دسترسی دارند.

تمامی پروازهای ورودی هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی وارش و تمامی پروازهای ورودی و خروجی هواپیمایی آتا، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کارون، هواپیمایی ایران ایر و هواپیمایی ایران ایرتور از ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد صورت می گیرد.

ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد

در ترمینال چهار فرودگاه مهرآباد امکاناتی مثل سالن ترانزیت، رستوران، کافی شاپ، جایگاه ویژه مسافران پروازهای تاخیری و ساندویچی در اختیار مسافران است.

تمامی پروازهای خروجی هواپیمایی آسمان، ماهان، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها و سپهران از ترمینال 4 فرودگاه امام خمینی صورت می پذیرد.

ترمینال 6 فرودگاه مهرآباد

مسافران پروازهای داخلی به امکاناتی مثل جایگاه پذیرایی از مسافران پروازهای تاخیری و بوفه نوشیدنی سرد و گرم دسترسی دارند.

ترمینال 6 فرودگاه مهرآباد تمامی پروازهای ورودی هواپیمایی آسمان، ماهان، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها و سپهران را پوشش می دهد.

جدول ایرلاین های داخلی و شماره ترمینال فرودگاهی آن ها در فرودگاه مهرآباد

منبع: فلای تودی

به "ترمینال های فرودگاه مهرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمینال های فرودگاه مهرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید