با حضور ملوان جذابیت لیگ برتر بالا می رود

به گزارش وبلاگ نشر، تهران (پانا) - پیشکسوت ملوان معتقد است حضور این تیم می تواند در لیگ برتر باعث جذابیت گردد.

با حضور ملوان جذابیت لیگ برتر بالا می رود

نادر عزت الهی در گفت وگو با پانا، با اشاره به اوج گیری ملوان و تبدیل شدن این تیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال گفت: خوشبختانه سال جاری ملوان تا اینجای فصل خیلی خوب عمل نموده است و همه کوشش می نمایند تا با همبستگی و یکدلی بتوانند ملوان را دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردانند. بازیکنان خوبی جذب این تیم شدند و خدا را شکر کادر فنی و مدیریت توانستند با برطرف بعضی مسائل تیم را به درستی راهنمایی نمایند. امیدوارم این کوشش ها در نهایت به صعود تیم منتج گردد. این تیم امید مردم انزلی است و همه با حمایت قاطع تیم را دوست دارند و می خواهند این اتفاق بیافتد و تیم دوباره به سطح اول برگردد. حیف است تیمی با قدمت ملوان در لیگ برتر نباشد. این تیم به لیگ ما جذابیت می دهد و بعد از سالها استان گیلان می تواند در سطح اول فوتبال ایران نماینده داشته باشد.

وی اضافه نمود: ملوان تیم دوست داشتنی است که به جز انزلی در بقیه جاهای ایران هم هوادار دارد و دوستش دارند. با توجه به تجارب خوبی که پژمان نوری و مازیار زارع در سال های اخیر بدست آوردند، با حل مسائل اقتصادی و بعضی موانع دیگر توانستند این آرامش را به تیم بدهند و به عنوان مدعی اصلی در لیگ یک کار نمایند. درکنار پژمان و زارع، پیشکسوتان ملوان هم خیلی خوب از این تیم حمایت کردند. سال های قبل مربیانی که در ملوان کار می کردند، با پیشکسوتان هماهنگ نبودند. اما این دو نفر چون بومی اینجا هستند توانستند این هماهنگی و یکدلی را بوجود بیاورند. نیروهای جوانی هستند که باید حمایت شوند. در یکی دو سال اخیر از آن شرایط بد مدیریتی تیم خارج شده است.

پیشکسوت ملوان انزلی در مورد سهمیه بازیکن سرباز این تیم و شرایط خوبی که آنها می توانند از آن سود ببرند، توضیح داد: یکی از امتیازهای تیم هایی مثل ملوان و فجر که مشکل اقتصادی هم دارند، این است که می توانند از این سهمیه استفاده نمایند. خوشبختانه دو بازیکن استقلال(مرادمند و یزدانی) که ملی پوش هم بودند، به این تیم اضافه شده اند و می توانند یاری نمایند تا تیم با شرایط بهتری به لیگ برتر صعود کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با حضور ملوان جذابیت لیگ برتر بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور ملوان جذابیت لیگ برتر بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید