بازی FIFA با یک سورپرایز مجذوب کننده در نسخه نو

به گزارش وبلاگ نشر، تیم منتخب زنان طبق ادعای بعضی منابع به بازی پرطرفدار FIFA اضافه می گردد.

بازی FIFA با یک سورپرایز مجذوب کننده در نسخه نو

به گزارش وبلاگ نشر آنلاین، اخبار تأیید نشده ای به گوش می رسد مبنی بر اینکه کمپانی معروف EA Sports که سازنده بازی پرطرفدار FIFA است، پس از اتمام نسخه FIFA 23، حالت تیمی نهایی زنان را نیز منتشر خواهد نمود.

در چند سال گذشته، بخش زنان در بازی های فیفا به طور تصاعدی در حال رشد بوده است. EA SPORTS با اضافه کردن چند تیم بین المللی منتخب در FIFA 16 آغاز به کار کرد، اما با گذشت هفت سال از آن موقع، سم کر اولین ورزشکار زنی است که در کنار امباپه روی جلد رفته و چندین لیگ رسمی زنان در این بازی وجود دارد.

اگرچه چرخه FIFA 23 در حال اتمام است، لیگ قهرمانان زنان یوفا و لیگ ملی فوتبال زنان (لیگ برتر زنان ایالات متحده) هر دو به بازی اضافه شده اند.

با این حال، همانطور که برای جایگزینی نام فیفا با EA SPORTS FC آماده می شویم، به نظر می رسد که بازی زنان می تواند جهش بزرگتری به جلو داشته باشد. تعدادی از منابع ادعا کردند که حالت تیمی نهایی زنان در EAS FC 24 وجود خواهد داشت.

هنوز هیچ چیزی تایید نشده است و تنها چیزی که در این زمینه وجود دارد، یک لوگو است. اما به نظر می رسد که قرار است به زودی بخش WUT یا همان Womens Ultimate Team به وسیله کمپانی سازنده ارائه گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازی FIFA با یک سورپرایز مجذوب کننده در نسخه نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی FIFA با یک سورپرایز مجذوب کننده در نسخه نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید