افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی

به گزارش وبلاگ نشر، اداره کهنه سربازان آمریکایی از تحقیقات درباره سلامت روانی و اعتیاد نظامیان ارتش این کشور و افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی اطلاع داد.

افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی

به گزارش ، به نقل از آسوشیتدپرس، اداره کهنه سربازان آمریکایی در ماه مارس آینده گزارشی درباره افزایش میزان خودکشی در ارتش آمریکا و همچنین درباره تحقیقات در زمینه سلامت روانی و اعتیاد نظامیان آمریکایی منتشر خواهد نمود.

رابرت ویلکی، مسئول امور کهنه سربازان آمریکایی روز پنجشنبه به وبلاگ نشر گفت: این اولین باری است که ما یک گفت وگوی ملی را درباره جلوگیری از خودکشی شروع نموده ایم.

ویلکی پیش از تعطیلات روز کهنه سربازان، یک نشست خبری در کاخ سفید برگزار کرد تا درباره عملکرد اداره کهنه سربازان آمریکایی و همچنین درباره تعهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در زمینه توجه به کهنه سربازان این کشور صحبت کند.

این در حالی است که چندی قبل روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه هر دو حزب آمریکا (دموکرات و جمهوری خواه) از برنامه دولت برای مهار خودکشی در بین کهنه سربازان آمریکایی حمایت نموده اند، نوشت: طبق آمار ها بین سال های 2008 تا 2017 هر سال بیش از 6 هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کردند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: طبق داده های آماری که دیروز (شنبه) از سوی اداره امور کهنه سربازان آمریکا منتشر شد، میزان مرگ ناشی از خودکشی در میان کهنه سربازان تقریباً یک و نیم برابر میزان بقیه جمعیت آمریکا در سال 2017 بوده است.

بر اساس آمارها، بین سال های 2008 تا 2017 هر سال بیش از شش هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی نموده اند. طبق آمار ها، همچنین میزان خودکشی از سال 2014 تقریبا 20 نفر در هر روز بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید