افتتاح 30 پروژه بومگردی در گیلان

به گزارش وبلاگ نشر، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری گیلان از بهره برداری 30 پروژه گردشگری با اعتباری حدود 700 میلیارد تومان خبرداد.

افتتاح 30 پروژه بومگردی در گیلان

رضا حسن پوربا بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی گامی بزرگ برای توسعه گردشگری طبیعت و گردشگری روستایی در استان گیلان است، گفت: 135 مورد از این اقامتگاه ها در استان گیلان دارای پروانه بهره برداری هستند و ظرفیتی نزدیک به 300 اتاق و بیش از 3 هزار و 500 تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه نموده است.

وی اضافه نمود: هم اکنون در استان 55 موافقت اصولی در حوزه گردشگری و اشتغال یک هزار و 591 نفر صادر شده است و با پیگیری های اجرا شده منجر به صدور 17 پروانه ساختمانی و اشتغال 384 نفر شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری گیلان گفت: در میان موافقت اصولی های صادر شده 10 اقامتگاه بوم گردی، 9 اقامتگاه سنتی و 4 سفره خانه سنتی وجود دارد.

گیلان با گیرایی های بسیار در زمینه های متعدد گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی یکی از قطب های مهم گردشگری کشور است به طوری که این استان از ابتدای سال جاری تا به امروز با دارا بودن 3 هزار و 483 مورد تاسیسات گردشگری، پذیرای بیش از 55 میلیون مسافر شده است.

وبلاگ نشر گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح 30 پروژه بومگردی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 30 پروژه بومگردی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید