اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد

به گزارش وبلاگ نشر، سرمربی تیم آژاکس به عنوان سرمربی نو تیم منچستریونایتد معرفی گردید.

اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد

به گزارش ایلنا، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، اریک تن هاگ به عنوان سرمربی تازه این تیم معرفی گردید.

سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد نوشت: منچستریونایتد مسرور است که انتصاب اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی تیم اول مردان، مشروط به شرایط ویزای کاری، از سرانجام این فصل تا ژوئن 2025، با امکان تمدید برای یک سال دیگر، اعلام کند.

جان مورتاگ، مدیر فوتبال باشگاه، گفت: در طول چهار سال گذشته در آژاکس، اریک ثابت نموده است که یکی از هیجان انگیزترین و پیروز ترین مربیان اروپاست که به خاطر فوتبال مجذوب کننده، هجومی تیمش و تعهد به جوانان معروفیت دارد. در صحبت هایمان با اریک که منتهی به این انتصاب شد، عمیقاً تحت تأثیر منظره بلندمدت او برای بازگرداندن منچستریونایتد به سطحی که می خواهیم در آن رقابت کنیم، و انگیزه و عزم او برای دستیابی به آن، تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما برای اریک آرزوی پیروزیت داریم، زیرا او بر روی رسیدن به سرانجام پیروزیت آمیز فصل در آژاکس تمرکز می نماید و مشتاقانه منتظر استقبال از او در منچستریونایتد در تابستان هستیم.

اریک تن هاگ گفت: منصوب شدن به عنوان سرمربی منچستریونایتد افتخار بزرگی است و من از چالش پیش رو بسیار هیجان زده هستم. من تاریخ این باشگاه بزرگ و اشتیاق طرفداران را می شناسم و کاملا مصمم هستم که تیمی را توسعه دهم که بتواند پیروزیت هایی را که شایسته آنهاست به دست آورد. ترک آژاکس پس از این سال های باورنکردنی سخت خواهد بود و من می توانم به طرفدارانمان اطمینان دهم که تعهد کامل و تمرکز خود را بر سرانجام پیروزیت آمیز این فصل قبل از انتقال به منچستریونایتد می گذارم.

منبع: فرارو

به "اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید