باند دوم محور کاشمر به شادمهر تا سال 1401 به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ نشر، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اگر شرایط اعتبارات به همین گونه باشد تا سال 1401 محور کاشمر به شادمهر به نتیجه خواهد رسید.

باند دوم محور کاشمر به شادمهر تا سال 1401 به بهره برداری می رسد

محمد پارسا در گفت وگو با وبلاگ نشر بیان کرد: توسعه بزرگراه های استان یکی از مهم ترین دغدغه های ما در اداره کل راه و شهرسازی و معاونت مهندسی و ساخت اداره کل است که توسعه بزرگراه محور کاشمر به شادمهر هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی ادامه داد: دوبانده کردن محور شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد یکی از مهم ترین اولویت هاست، علی رغم اینکه باند دوم محور بین کاشمر به خلیل آباد چندین سال قبل به دلیل نبود اعتبارات ملی بسیار با سرعت کم انجام شد اما با پیگیری هایی که صورت گرفت این محور دارای ردیف ملی شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: سال گذشته فقط 24 طرح در کشور دارای ردیف ملی شدند که یکی از آن ها پروژه جاده شادمهر به کاشمر بود.

وی گفت: با اخذ اعتبارات ملی در سال 98 تا شهریورماه توانستیم 14.5 کیلومتر از بزرگراه کاشمر به شادمهر را به بهره برداری برسانیم، همچنین همزمان انتخاب پیمانکار نیز انجام شد و عملیات اجرایی قطعه بین کیلومتر 14 تا 34 هم آغاز شد.

پارسا اضافه نمود: زمان قرارداد این قطعه 30 ماه و اعتبار دیده شده 67 میلیارد تومان است، امیدواریم با اعتبارات سال 98 و 99 این قطعه به خاتمه برسد، اگر فرایند تخصیص اعتبارات به همین نحو باشد امیدواریم پروژه 24 ماهه به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: کوشش می شود تا انتها سال کل محور کاشمر تا سه راهی شادمهر به پیمانکار واگذار شود، با توجه به اینکه هر راهی که می خواهد باز شود باید بازرسی ایمنی آن انجام شود و سه عضو اصلی اداره راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه حتما حضور دارند در محور کاشمر به شادمهر نیز همین رخ داده و چندین مورد بازدید داشتیم و تا نواقص برطرف نشده بود جاده زیر بار ترافیک نرفت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از 14.5 کیلومتر قطعه اول 6 کیلومتر به عنوان بزرگراه و 8.5 کیلومتر به عنوان راه اصلی عریض است، به محض اینکه آیلند وسط نصب شود سرعت محور 110 کیلومتر خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر شرایط اعتبارات به همین گونه باشد تا سال 1401 محور کاشمر به شادمهر به نتیجه خواهد رسید، کل محور شادمهر به کاشمر 53.5 کیلومتر است که 14 کیلومتر قطعه اول بوده و دو قطعه 20 کیلومتر نیز در ادامه تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باند دوم محور کاشمر به شادمهر تا سال 1401 به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند دوم محور کاشمر به شادمهر تا سال 1401 به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید